Recolamp a început anul 2019 cu planuri mari: să colecteze o cantitate și mai mare de deșeuri din echipamente de iluminat decât în anii trecuți. Astfel, încă de pe 1 ianuarie, a început o nouă ediție a campaniei dedicată profesioniștilor din domeniul echipamentelor de iluminat. Campania Electricienilor este o campanie care se desfașoară la nivel național, de aproximativ 6 ani. În fiecare an campania cunoaște rezultate din ce în ce mai bune și tot mai mulți profesioniști – atât magazine specializate în comercializarea echipamentelor de iluminat, cât și persoane fizice – au început să se înscrie pentru câștigarea premiilor garantate oferite de către Asociație.
Cifrele arată că în 9 luni de campanie activă am colectat 20 de tone de deșeuri, cu aproape 5 tone mai mult decât în 2017. Peste 200 de profesioniști din domeniu au fost eroii noștri anul trecut și ne-au adus la punctele de colectare din magazinele specializate, deșeurile din echipamante de iluminat. Ne bazăm pe ei în continuare și sperăm să ni se alăture tot mai mulți. Provocarea în 2019 este să creștem cantitatea de deșeuri colectate cu cel puțin 40 %. Este un procent de creștere care presupune atât un plan de comunicare eficient, cât și o extindere a punctelor de colectare și a parteneriatelor strategice.
Sorin Boroș, Director Logistică Recolamp
Pentru a participa la campanie, trebuie aduse deșeuri din echipamente de iluminat (becuri economice, becuri LED, tuburi fluorescente și corpuri de iluminat) la magazinele participante, după cum urmează: pentru 100 de deșeuri aduse, premiul este o trusă de scule completă, pentru 300 de deșeuri aduse, premiul este o bormașină Bosch Easy Impact, iar pentru o cantitate de 500 de deșeuri, premiul garantat este un Telemetru Bosch Zamo.
Ne dorim ca pe lângă atingerea țintelor de colectare, să facem un obicei din colectarea selectivă, în special pentru profesioniștii care au acces la cantități mari de deșeuri din echipamente de iluminat. Acestea sunt extrem de toxice pentru mediu, dacă sunt aruncate la gropile de gunoi. Pe lângă această campanie, ne plănuim ca în 2019 să demarăm și alte campanii prin care să creștem gradul de conștientizare al românilor în ceea ce privește importanța colectării selective. Prin extinderea rețelei de Colțuri Verzi, încercăm să diminuăm cât mai mult efortul depus de români pentru a colecta selectiv deșeurile.
Anca Lupusavei, Director Marketing Recolamp