
În 2019, cu implicarea partenerilor Recolamp și a 385 de magazine de electrice din întreaga țară, cei 800 de electricieni care au participat în campania noastră au predat spre reciclare aproape 44 de tone de deșeuri din echipamente de iluminat. Aflată la cea de-a șaptea ediție, Campania Electricienilor a devenit o platformă națională de colectare selectivă, fiind dedicată profesioniștilor care au acces la cantități mari de deșeuri din echipamente de iluminat.
Prin mesajul „Ori de cate ori se arde un bec, reciclează-l și câștigă garantat premii!” ne dorim sa aducem un plus de motivare în direcția formării unui comportament responsabil față de mediu și comunitate. Pentru Recolamp, electricienii sunt parteneri extrem de importanți în colectarea selectivă a deșeurilor din echipamente de iluminat, pentru ca ne facilitează accesul la cantități mai mari de deșeuri.
Campania Electricienilor este deja o campanie cu tradiție, prima acțiune de acest fel a avut loc în anul 2012. De la an la an observăm cum cresc atât nivelul de implicare cât și cantitățile de deșeuri colectate. Și că tot am zis de creșteri, la începutul anului 2019 ne propusesem o creștere cu peste 40 % față de 2018. S-a întâmplat! Iar acest lucru ne face să fim și mai îndrăzneți pentru 2020.
Sorin Boroș, Director Logistică Recolamp
După încheierea ediției din 2019, Recolamp a realizat un top al celor mai active orașe unde s-a colectat cel mai mult, Bucureștiul fiind pe primul loc, după care urmează Timișoara, Cluj Napoca, Oradea și Târgu Mureș. Așadar se poate observa o participare mai activă în Vestul țării și mai mică în Nord. Următoarea ediție a campaniei care va începe pe 15 februarie 2020, va avea printre obiective o prezență și mai puternică în zonele țării mai puțin active în 2019.
Pentru susținerea colectării selective a deșeurilor periculoase, la finalul anului 2019, am lansat aplicația ColtVerde, care are o secțiune specială pentru Campania Electricienilor. Dezvoltarea acestui modul care presupune crearea unui profil de utilizator – Generator profesionist, ii va ajuta foarte mult pe cei care doresc sa participe în campanie: vor avea acces mai ușor la magazinele partcipante în campanie (magazine de electrice și electronice care sunt dotate cu recipiente speciale de colectare selectivă pentru cantități mari de deșeuri), notificări utile, informări etc. De asemenea ca planuri pentru 2020 ne dorim ca aplicația sa fie cel mai important instrument de gestionare și comunicare al campaniei.
Anca Lupusavei, Director de Marketing